اسباب بازی های جنسی جایگزین زن

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

امکانات جانبی

    آپلود عکس

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 173
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 31
    بازدید ماه بازدید ماه : 626
    بازدید سال بازدید سال : 2472
    بازدید کلی بازدید کلی : 275976

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.128.129
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

اسباب بازی های جنسی جایگزین زن

عروسک و اندام تناسلی را با کمک، دیگر شرکت ها ساخته اند؛ این عروسک ها در بحرین نیز دیده می شود.
در زمانی که این موضوع به یک موضوع منطقه ایی تبدیل شده،  یک مرد جوان مراکشی ورود این عروسک ها به کشورش را یک راه حل مناسب برای جوانانی که تاکنون ازدواج نکرده و تمایلی به رابطه ی جنسی پرخطر پیش از ازدواج به دلیل وجود بیماری های مقاربتی ندارند، دانسته است!
از سوی دیگر ، یک جوان مصر ی به نام عبدالله می گوید: "من فکر می کنم که این عروسک با اندام تناسلی، توهینی به حقوق بشر است . ”
دکتر طه عبدالناصر ، استاد پزشکی و جراحی آندرولوژی، دانشگاه قاهره در اظهار نظری در مورد این موضوع ، گفت : "این عمل شبیه به عمل استمناءاست” و اشاره کرد که این عروسک نمی تواند به طور کامل رضایت بخش میل جنسی، به خصوص  صمیمیت جنسی در رابطه بین زن و شوهر باشد.

 

عبدالناصر خطر  انتقال بیماری های مقاربتی در صورت استفاده بیش از یک نفر از یک عروسک را هشدار داد.

دکتر مصطفی استاد معماری مدرن در دانشگاه الازهر آل گفت: ” پیامبر صلح به افراد جوان توصیه کرده تا زمانی که قادر به ازدواجند قبل از ورود به تابوت ازدواج کنند.”

ین گزارش عروسک‌های براتز را به طور خاص به عنوان «عروسک‌های دارای لباس‌های جنسی مانند دامن‌های کوتاه، لباس‌های توری، جوراب‌های ساق بلند و شال گردن‌های پوشیده از پر ذکر می‌کند».

انس کودکان و دنیای نوجوانی آنها با اسباب بازی هایشان بسیار عمیق است.این حقیقت که این عروسک‌ها به طور خاص آن‌ها را به تمایلات جنسی بزرگ سالان که حالت شی ای پیدا کرده است سوق می دهد.
اسحاق لارین، مدیر اجرایی ارشد گروه سازنده عروسک‌های براتز، واقع در کالیفرنیا می گوید: «این شرکت با گذشت ۷ سال از حضور این عروسک‌ها در بازار بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته استهمچنین یک سازنده اسباب بازی دیگر اشاره می‌کند که قصد دارد در ادامه رقابت‌های سال گذشته برای تولید عروسک‌های هدف دار، خط تولید عروسک‌های مدلی از روی عروسک‌های پاسی کت (یک گروه موسیقی که به ترانه های شهوت انگیز و آداب و رفتارهای خاصشان مشهور هستند) راه اندازی کند.

 

عروسک جنسی چینی


آن پلجرینی، استادیار دانشگاه نیویورک که درباره امور سیاسی جنسی دوران کودکی در آمریکا می‌نویسد می‌گوید که او همواره نگران «ترس» از جنسی کردن کودکان بوده است.
او چنین ادامه می‌دهد که «من مسئله وجود این بازاریابی تهاجمی برای بچه‌ها را رد نمی‌کنم اما اخلاق گرایی عمیقی در این مورد وجود دارد. من معتقدم زمانی که بحث روابط و احساسات جنسی مطرح است، دختران و زنان شدیداً حالتی شی ای پیدا می‌کنند اما برخی چیزها وجود دارد که باعث می‌شود دختران و زنان حس شی ای شدن پیدا کنند و در عین حال باعث می‌شود احساس داشتن اختیاراتی کنند

 

شاید در تفاوت نسل‌ها، مخصوصاً مسن‌ترها و سالمندان، مدهای نوجوانان امروزی بسیار بدن نما و افشاگرانه به نظر آید، اما خود نوجوانان ممکن است به هیچ وجه این حس را نداشته باشند.غرورهای جنسی و جسمی جوانی اگر با آگاهی کامل در کنترل افراد نباشد و با حالتی منفعلانه خود را به رسانه‌ها واگذار کند ممکن است مورد سوء استفاده صیادان تجارت جنسی قرار بگیرند.

گزارش دوم

اين عروسك‌هاي هوشمند چيني كه "روكسي" نام دارند هم اكنون بازارهاي اسرائيل را پر كرده است و از قابليت هاي مانند تحرك، سخن گفتن و شناسايي فرد برخوردارند وهم اكنون با قيمتي بالغ بر 3000 هزار دلار به فروش مي رسند.

اين عروسك‌هاي هوشمند كه در ابعاد و اندازه‌هاي واقعي انسان توليد شده اند، با داشتن چهره‌هاي زيبا داراي اعضاي كامل زنانه بوده واز جنسي لطيف ساخته شده‌اند و توان شناخت صاحب خود را از طريق صدا و تصوير دارند؛ امري كه سبب شده است تا اين عروسك به برخي از كشورهاي عربي واسلامي نيز از طريق قاچاق راه پيدا كند.
همچنين شركت چيني توليد كننده اين عروسك كه "تروكمبانيون" (يعني دوست حقيقي) نام دارد اعلام كرده است كه براي ساخت اين عروسك از تكنولوژي هاي هوشمند بهره برده است تا اين عروسك بتواند نسبت به رفتارهاي مختلف از خود عكس العمل نشان دهد وهمچون يك انسان عمل كند؛ همچنانكه امكان وصل شدن اين عروسك به اينترنت براي بروزآوري ويا ارسال ايميل به صاحبش نيز درآن تدارك ديده شده است.
درپي فراگيري خير اين پديده دربرخي كشورها اسلامي، برخي از علماء و انديشمندان اسلامي با اعلام موضع نسبت به اين پديده جديد غيراخلاقي برحرام بودن استفاده از آن تاكيد كردند همانگونه كه دكتر سيد مبروك استاد مسائل ديني دانشگاه الأزهر مصر در اين باره اظهار داشت كه برقراري رابطه با اين ماكت انسان نما در شمار روابط غير شرعي قرار مي گيرد چرا كه اين امر لذت بردن از راهي غير از آنچه خدواند متعال ما را مجاز كرده است مي‌باشد ولذا اين فعل بدون شك حرام شرعي است.
گفتني است كه چيني‌ها چندي پيش وسيله‌اي را براي جبران از بين رفتگي بكارت در زنان توليد كرده بودند كه در كشورهاي مختلف رواج بسياري پيدا كرده بود.


تاریخ ارسال پست: ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: